Pajero Sport

Pajero Sport

Система повного привода Super Select 4WD-II,
кліренс в 218 мм,
кращий у класі радіус розвороту.
Основні характеристики
ВИНЯТКОВА МАНЕВРЕНІСТЬ І КЕРОВАНІСТЬ
Основні характеристики

Pajero Sport має радіус розвороту 5,6-метра, що є показником його відмінної маневреності. Завдяки високому розташуванню фронтальної частини капота водій краще відчуває габарити автомобіля. Окрім дорожнього просвіту 218 мм, Pajero Sport може похвалитися й одним із кращих у класі показників геометричної прохідності: кут в'їзду — 30°, кут з'їзду — 24,2°, кут рампи — 23,1°.

 

Система повного привода Super Select 4WD-II
НА ВЕРШИНІ МОЖЛИВОСТЕЙ
Система повного привода Super Select 4WD-II

Використовуючи селектор вибору режиму повного привода, ви можете легко перемикатися між ними прямо під час руху при швидкості до 100 км/год (крім режиму 4LLc, де потрібна повна зупинка автомобіля). Центральний диференціал ділить крутний момент між передніми та задніми колесами у співвідношенні 40:60 (режим 4H) або 50:50 (режими 4HLc та 4LLc). Завдяки цьому підвищується зчеплення при русі на бездоріжжі та на слизьких дорогах.​​​​​​​

 

Режими руху системи Super Select 4WD-II2Н (задній привод)
2Н (задній привод)
Режими руху системи Super Select 4WD-II2Н (задній привод)

 

2Н (задній привод): режим для руху сухими асфальтованими дорогами, дозволяє зменшити витрату пального.

​​​​​​​

 

4Н (повний привод)
Режими руху системи Super Select 4WD-II4Н (повний привод)
4Н (повний привод)

 

4Н (повний привод): режим для руху слизькими дорогами, включаючи рух під час дощу або снігопаду, коли дороги покриті льодом і снігом.

​​​​​​​

​​​​​​​

 

4HLc (повний привод і блокування центрального диференціала)
Режими руху системи Super Select 4WD-II
4HLc (повний привод і блокування центрального диференціала)

 

4HLc (повний привод і блокування центрального диференціала): режим для руху по снігу та льоду, а також піску та бездоріжжю.

​​​​​​​​​​​​​​

 

Режими руху системи Super Select 4WD-II
4LLc (повний привод, блокування центрального диференціала, з пониженим рядом)
Режими руху системи Super Select 4WD-II

4LLc (повний привод, блокування центрального диференціала, з пониженим рядом): режим для руху у важких умовах бездоріжжя. Використання знижувального ряду трансмісії. ​​​​​

 

Система ASTC (Active Stability & Traction Control)
ПОВНИЙ КОНТРОЛЬ
Система ASTC (Active Stability & Traction Control)

 

​​​​​​​​​​​​​​Pajero Sport оснащений системою ASTC (активна стабілізація та контроль тяги), яка розпізнає занос автомобіля або буксування коліс, і може незалежно регулювати гальмівне зусилля на колесах під час проходження поворотів — все для того, щоб підтримувати відмінну стабільність автомобіля. Також ця система контролює проковзування коліс і оптимізує тягу двигуна так, щоб запобігти втраті крутного моменту та буксуванню: система може управляти потужністю двигуна й вибірково застосовувати гальмівне зусилля до певних коліс. ​​​​​​​​​​​​​

Система Off Road Mode
ПОЛІПШЕНА ПРОХІДНІСТь
Система Off Road Mode

 

Функція Off Road Mode дозволяє обирати тип бездоріжжя за допомогою відповідної клавіші. Завдяки оптимізації потужності двигуна та системи гальмування, контролю алгоритму перемикання АКПШ і системи ASTC дана функція максимально покращує прохідність автомобіля на бездоріжжі, підлаштовуючи його під обраний тип бездоріжжя.

​​​​​​​

Режими налаштувань Off Road Mode
GRAVEL (гравій)
Режими налаштувань Off Road Mode

 

У цьому режимі поєднуються оптимальна реакція двигуна на натискання педалі акселератора та спрацювання системи стабілізації — все для того, щоб спростити рух на поверхнях з невеликим рівнем зчеплення, де колеса можуть проковзувати при різкому натисканні на педаль акселератора (наприклад, дрібне каміння).

Режими налаштувань Off Road Mode
MUD / SNOW (багно / сніг)
Режими налаштувань Off Road Mode

 

У цьому режимі постійно контролюється прослизання коліс, щоб автомобіль не застряг. Якщо автомобіль починає застрягати у багнюці або в снігу, система стабілізації та контролю тяги зменшує оберти та потужність двигуна, щоб автомобіль не «закопався», підвищуючи таким чином шанси самостійно виїхати з бруду. ​​​​​​​​​​​​​

Режими налаштувань Off Road Mode
SAND (пісок)
Режими налаштувань Off Road Mode

 

У цьому режимі система гнучко керує обертами коліс, щоб уникнути буксування. Коли автомобіль рухається стабільно, система стабілізації ASC (Active Stability Control) і контролю тяги TCL (Traction Control) дозволяє колесам короткочасне проковзування з метою самоочищення протектора. На моделях з АКПП змінюється логіка перемикання передач, залежно від необхідної величини крутного моменту. ​​​​​​​​​​​​​

ROCK (каміння)
ROCK (каміння)
ROCK (каміння)

​​​​​​​Коли система розпізнає, що діагонально-протилежні колеса не мають зчеплення з поверхнею, вона намагається передати крутний момент на інші колеса. В цілому це дозволяє зменшити проковзування коліс «вхолосту», поліпшити тягові можливості автомобіля при русі вгору та запобігти «зриву» автомобіля з каменів.

 

 

Основи безпеки
КУЗОВ ТА РАМА
Основи безпеки


Не зважаючи на суттєві оновлення, Pajero Sport зберіг міцну рамну конструкцію та кузов типу RISE. Силова конструкція автомобіля отримала додаткові підсилені вузли, аби забезпечити надійне поглинання енергії при зіткненні. Корпус автомобіля міцний і легкий завдяки широкому використанню високоміцних сортів сталі. Комбінація міцної рами та посиленого кузова надає можливість зберегти високі показники безпеки у випадку аварій.

 

 

Стійкість та прохідність
ПІДВІСКА ТА ХОДОВА ЧАСТИНА
Стійкість та прохідність

 

Нова модель зберегла незалежну двоважільну передню підвіску та жорстку балку на спіральних пружинах позаду. Така схема шасі доповнена стабілізаторами поперечної стійкості та забезпечує спокійне подолання поворотів без значних кренів, водночас гарантуючи необхідний хід амортизаторів і коліс на бездоріжжі, щоб забезпечити надійне зчеплення та комфорт руху.​​​​​​​

 

Ідеальне розподілення
ПЕРЕДНІ ТА ЗАДНІ ГАЛЬМА
Ідеальне розподілення

 

Великі вентильовані дискові гальма з подвійними супортами попереду та вентильовані дискові гальма позаду забезпечують правильну комбінацію інтенсивності гальмування та відчуття контролю для водія. Pajero Sport зберіг систему ABS у поєднанні з EBD (електронний розподіл гальмівного зусилля), що забезпечує ідеально точний розподіл гальмівного зусилля між передніми/задніми колесами — залежно від кількості пасажирів і завантаження автомобіля. Також позашляховик оснащено системою ESS (сигнал аварійної зупинки), яка автоматично вмикає попереджувальні лампи («аварійку») при спрацюванні ABS або екстреному гальмуванні — це дозволяє попередити автомобілі позаду та знизити ризик аварії.

​​​​​​​

 

Важливий помічник
СИСТЕМА ДОПОМОГИ ПРИ СТАРТІ ВГОРУ HSA (HILL START ASSIST)
Важливий помічник

 

Коли ви починаєте рух вгору на крутому схилі, система HSA не дозволяє автомобілю відкочуватися назад, зберігаючи гальмівне зусилля протягом двох секунд після того, як водій прибрав ногу з педалі гальм. Цього часу достатньо, аби перенести ногу, натиснути педаль акселератора та зрештою рушити вперед.​​​​​​​

Ще більша безпека
ДОПОМОГА ПРИ СПУСКУ ЗІ СХИЛУ HDC (Hill Descent Control)
Ще більша безпека

 

Натискання кнопки HDC активує систему допомоги спуску зі схилу, яка автоматично застосовує гальма автомобіля для підтримки поточної швидкості під час його руху вниз (коли ефективності гальмування двигуном недостатньо). Це дозволяє вам зосередитися на керуванні, не відволікаючись на гальма — що означає більшу безпеку під час складних умов руху. Система HDC може бути активована на швидкості до 20 км/год.

​​​​​​​

 

Дізнатися більше про Pajero Sport



* Мається на увазі мінімальна спеціальна рекомендована роздрібна ціна, вкл. ПДВ 20%, на вказану модель автомобілів ТМ «Mitsubishi» у базовій (мінімальній) комплектації.

** Мається на увазі орієнтовний (приблизний) розмір щомісячного середнього платежу на вказану модель автомобілів ТМ «Mitsubishi» у базовій (мінімальній) комплектації (надалі - Автомобіль), у разі придбання цього Автомобіля в кредит за однією зі спеціальних кредитних програм для автомобілів ТМ «Mitsubishi» від Банків-партнерів Дистриб’ютора, яка автоматично обирається за вказаними нижче параметрами як найоптимальніша для клієнта серед усіх спеціальних кредитних програм для автомобілів ТМ «Mitsubishi» від Банків-партнерів Дистриб’ютора, розміщених на цьому веб-сайті у розділі «Кредит» (надалі – Кредитні програми).

Вказаний платіж (розмір платежу) попередньо та орієнтовно розраховується, виходячи з таких параметрів, як:

(1)  рекомендована роздрібна ціна або спеціальна рекомендована роздрібна ціна, вкл. ПДВ 20%, на Автомобіль;

(2) параметри, які автоматично (за допомогою програми) обираються серед умов Кредитних програм, а саме:

(і) максимально можливий початковий внесок (аванс) у % від вартості Автомобіля (найвищий показник серед умов Кредитних програм);

(іі) максимально можливий строк кредитування (найвищий показник серед умов Кредитних програм);

(ііі) процентна ставка, яка пропонується відповідним Банком-партнером, у % - залежно від параметрів (і) та (іі) вище (не береться до уваги орієнтовна реальна річна процентна ставка);

(iv) комісії відповідного Банка-партнера (одноразова комісія за видачу кредиту, за відкриття рахунку, за перерахування коштів),

(v) стандартна схема погашення.

За результатами вищезазначеного розрахунку, який здійснюється автоматично за допомогою програми та базується виключно на наданій Банками-партнерами інформації щодо спеціальних умов кредитування на автомобілі ТМ «Mitsubishi», відображається найоптимальніша для кінцевого споживача пропозиція серед Кредитних програм.

Вищезазначений розрахунок не включає: витрат на страхування (зокрема, КАСКО та інших видів страхування), інші супутні, пов’язані з наданням кредиту, витрати (нап., послуги нотаріуса, СМС-довідку), які визначаються конкретним Банком-партнером при наданні кредиту.

Цей розрахунок носить умовний характер, не є публічною офертою, наведений для зручності клієнтів Mitsubishi виключно для їхнього ознайомлення зі спеціальними умовами кредитування від Банків-партнерів Дистриб’ютора та їх порівняння, та має на меті поінформувати клієнтів і скласти їхнє загальне уявлення про орієнтовний (приблизний) розмір щомісячного середнього платежу на Автомобіль у разі придбання цього Автомобіля в кредит в одного з Банків-партнерів Дистриб’ютора.

Не є рекламою відповідної Кредитної програми чи відповідного Банка - партнера Дистриб’ютора. Дистриб’ютор не несе відповідальності за умови кредитних продуктів Банків-партнерів та супутніх страхових послуг.

Детальна інформація щодо умов кредитування, детального розрахунку кредиту (включаючи загальну вартість кредиту, загальні витрати за кредитом, реальну річну процентну ставку тощо) надається консультантами Банків - партнерів Дистриб’ютора, для цього Ви можете подати через обраного офіційного Дилера відповідний запит на отримання консультації щодо спеціальних умов кредитування, заповнивши форму запиту.

menu.footer disclaimer
Created by CF.Digital